Veelgestelde vragen
Hoe kan ik mijn product retourneren? Wat jammer dat je het product wilt terugsturen. Check eerst eventjes of het product voldoet aan onderstaande punten voordat je het inpakt en retour stuurt.
Intertaping B.V. t.a.v. Retouren Voorstraat 13 4793 ET Fijnaart. |
Hoeveel verzendkosten betaal ik? De verzendkosten voor het thuis sturen van jouw gekochte producten kan je vinden in het winkelmandje, bij het afreken proces. Een brievenbuspakje kost: €4,25,- Vanaf €69,99 verzenden we jouw order gratis naar België |
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wij verzenden jouw bestelling dezelfde dag, zodra jij je bestelling voor 15.00 uur plaatst (met uitzondering van het weekend en feestdagen). Bestellingen die worden geplaatst in het weekend worden op maandag verzonden. Je bestelling is te volgen via een Track & Trace code van DHL. |
Hoe weet ik of mijn bestelling is geplaatst?
Na elke bestelling ontvang je een bevestiging per e-mail. Daarnaast heb je in je account altijd de mogelijkheid om de status van je bestelling te bekijken. Als je nog vragen of opmerkingen hebt is onze klantenservice te bereiken via email en telefoon. |
Hoe kan ik contact komen met de klantenservice?
Mocht je contact met ons op willen nemen met een vraag over een product of een bestelling dan kan dit via het contactformulier op de website of stuur een mail naar info@intertaping.com. We streven ernaar jouw e-mail binnen 48 uur te beantwoorden. Ook kun je ons bellen tijdens kantooruren op 0168-462454. We zijn bereikbaar van 09:00 tot 16:30uur. Mocht je een vraag hebben over waar je pakket is, dan kan je het beste contact opnemen met de klantenservice van DHL. |
Ik heb het verkeerde product besteld, kan ik ruilen?
In sommige gevallen is het mogelijk een product te ruilen. Stuur hiervoor een email met je bestelnummer naar info@intertaping.com. Verzendkosten voor het nieuw op te sturen product komen voor rekening van de consument. |
Welke betaalmethodes zijn er?
We werken met verschillende betaalmethodes. De belangrijkste zijn iDeal & Paypal. Een overzicht van alle betaalmethoden vindt u in de footer. |
Mijn product is beschadigd aangekomen, wat moet ik nu doen?
Als jouw product beschadigd bij jou aankomt, is dat niet de bedoeling. We willen dan graag samen naar een oplossing kijken. Je kunt ons dan het beste een e-mail sturen via info@intertaping.com met jouw ordernummer en eventuele foto's van het product en dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op. |
Zijn alle artikelen in de online shop ook daadwerkelijk leverbaar?
Wij bieden je natuurlijk niets aan, wat we niet op voorraad hebben. Hiermee heb je de zekerheid dat het ontvangen van je bestelling niet lang op zich zal laten wachten. Echter kan het voorkomen dat iemand je net voor is geweest bij je aankoop. Wij raden je daarom aan de artikelen zo snel mogelijk in de kassa af te rekenen. |
Kunnen prijswijzigingen worden doorgevoerd nadat ik besteld heb?
De prijzen die worden weergegeven op het moment van je bestelling, zijn ook de prijzen die je betaalt. Latere wijzigingen van de prijs hebben geen invloed op je bestelling. |
Waarom zou ik een account aanmaken?
Het aanmelden bij Intertaping B.V. bied je een aantal voordelen:
|
Is het aanmaken van een account verplicht tijdens een bestelling?
Nee, dit is niet verplicht. Het hebben van een account heeft wel veel voordelen. |
Waar vind ik de algemene voorwaarden van Intertaping B.V.?
De algemene voorwaarden vind je in het menu aan de onderkant van de pagina. Daarnaast worden onze algemene voorwaarden aangeboden tijdens het invoeren van een bestelling, zonder acceptatie van onze algemene voorwaarden nemen wij geen bestelling in behandeling. |
Waar kan ik terecht als ik een klacht heb?
Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier of via info@intertaping.com Je krijgt van ons binnen 48 uur na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie. Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van jouw klacht dan kun je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/). |